Blog

Later is allang begonnen

Ofwel, met 100% Klantfocus op weg naar 2017, hoe doet u dat? Lees meer >

KTE-scan©, opbouw, inzet en opbrengsten

Meer info over het KTE-model©. Lees meer >

KTE-model© als nieuwe kwaliteitstool in ontwikkeling

Ontwikkeling van het KTE-model© Lees meer >

Wat je uitstraalt als bedrijf is gelijk aan de schoonheid van je interne organisatie

Blog over de relatie tussen interne organisatie en extern succes Lees meer >

Over goed afstemmen en overdragen

“We hebben een prachtig product wat voor veel klanten echt iets bijdraagt maar tussen opdracht en oplevering gaat het intern bij ons nog regelmatig mis…. Lees meer >

Empathisch vermogen als ultieme sales-tool

Afstemmen, elkaars verwachtingen helder hebben, op zoek gaan naar wat de drive en motivatie is van onze klanten, gasten, patiënten, cliënten, dat is het begin. Lees meer >

De zin en onzin van Klantgerichtheid

Je kunt alleen maar klantgericht zijn als je weet wat de klant wil en hoe hij je bedrijf ervaart. Lees meer >

Tomatensap als onderscheidend vermogen

Over de keuzes die je als klant hebt of de beperking die de leverancier / producent je oplegt. Lees meer >

Klantbeleving model

Bekijk een filmpje over het klantbeleving model. Lees meer >

Koffie en Klantbeleving

iedere stap in Klantcontact correct uitvoeren vraagt goede afstemming met alle schakels in de keten.. Lees meer >

Van klantgericht handelen naar Klantbeleving

De kunst van het tweerichtingsverkeer Lees meer >