Klantbelevingsscan

 

Max Gastfocus organisatieontwikkeling heeft een heel specifieke focus: de klant. Hoe beleeft die uw dienst of uw product. Het is een misvatting dat het dan gaat over de receptie, of over de accountmanagers of verkoopsters. Een organisatie kan pas echt succesvol zijn als alles binnen het bedrijf gericht is op de meest optimale klantbeleving. Als het juiste product of de juiste dienst op het beste moment en perfecte manier geleverd kan worden, tegen de verwachte prijs-/kwaliteitsverhouding.

Met ons gaat u als bedrijf op reis. U maakt een organisational journey, waarbij we samen onderzoeken hoe het met de organisatie van uw bedrijf gesteld is, een employee journey – vinden alle medewerkers dat ze op de juiste plek zitten en wordt er optimaal gebruik gemaakt van hun talenten, en de customer journey, waarbij nog eens extra wordt ingescand op de klant.

De 5-fasen Klantbelevings Scan

De klantbelevingsscan licht uw complete bedrijf door. Van missie en visie tot interne processen en bedrijfsvoering. Door de focus op de klant – of gast – te leggen, wordt feilloos duidelijk waar de verbeterpunten binnen uw bedrijf liggen.

5 fasen model V116

 

Duidelijk resultaat

  • Meer eigenaarschap bij uw medewerkers
  • Efficiëntere processen
  • Betere aansluiting op de primaire processen
  • Vermindering van complexiteit
  • Betere focus op wat voor uw bedrijfsvoering werkelijk belangrijk is.

 

Pragmatische aanpak

Verwacht van ons geen dikke rapporten of algemene terminologie. Wij houden van pragmatisch. Dat ziet u terug in onze aanpak, in ons advies en in de implementatie ervan.

De klantbelevingsscan geeft inzicht in het eigen functioneren, het leidinggevend functioneren en het leidingontvangend functioneren.
Verder praten? Ik nodig u uit contact op te nemen.
T 06 14 37 41 41
E welkom@maxgastfocus.nl