Max Pas

Max Pas Organisatieontwikkelaar

Max Pas  (Enschede 1968) is geboren en getogen in Twente en heeft de Hotelmanagementstudie gevolgd in Zwolle (Hanze College/ Deltion).

Nadat hij deze breed georiënteerde managementopleiding succesvol afrondde, werkte Max voor diverse Europese Hotelconcerns, waaronder Groupe Envergure en Accor Hotels. Daarna was hij voor het management van Centerparcs Sologne in Frankrijk werkzaam. Voor Landal Greenparks keerde hij terug naar Nederland. Hij vervolgde zijn loopbaan als projectmanager bij Het Rijk Golfbanen.

Toen werd het tijd voor een eigen adviesbureau. Met inmiddels 28 jaar ervaring in (re)organisatiemanagement en -ontwikkeling startte hij Max Klantfocus organisatieontwikkeling.

Het uitgangspunt van Max Klantfocus

Max Klantfocus benadert organisaties vanuit de positie van de klant, met de overtuiging dat bedrijven zich alleen met die focus kunnen ontwikkelen tot excellente organisaties. Daarvoor is een excellerende interne organisatie waarin alle talenten maximaal tot wasdom kunnen komen, van groot belang. Dat geeft immers de ruimte die nodig is. De KTE-waarde© (Klanttevredenheid, Teamtevredenheid, Exploitatietevredenheid) zo groot mogelijk maken is het doel van de interventies van Max

Max Pas scant, analyseert, adviseert en helpt bij het implementeren van de optimale structuur en het optimale gedrag van de organisatie.

Meer weten?

Neem vooral contact op. U bent van harte welkom voor een vrijblijvende kennismaking. Bel met 06 – 14 37 41 41 of stuur een e-mail naar info@maxklantfocus.nl