Spreker Klantbeleving

Humor, oog-openende voorbeelden & inspiratie

Waar gaat de aandacht binnen uw organisatie heen? Vooral naar procedures, handboeken en controle, of bent u bezig met waar het eigenlijk allemaal om draait: de klant? Die zorgt er ten slotte voor dat uw bedrijf bestaansrecht heeft. Klantbeleving begint bij elke afzonderlijke medewerker binnen het bedrijf en Max Pas heeft daarover prachtige verhalen.
 

Maatwerk presentaties over klantbeleving

Geniet van een energieke presentatie met veel humor en concrete voorbeelden, toegespitst op uw bedrijf en branche. De masterclasses en workshops zetten nog meer aan tot denken én leveren inzichten op die direct in de praktijk kunnen worden gebracht.

“Via prikkelende stellingen en dynamische presentaties neemt Max Pas zijn toehoorders mee naar de kern van een excellente organisatie en optimale klantbeleving. Soms confronterend, dan weer vol humor. Bij uitstek geschikt voor een bedrijfsbijeenkomst of relatie-evenement.”

Klantbeleving begint altijd bij de medewerker zelf. Waar haalt die zijn motivatie vandaan, waar zit de passie? En hoe zit het met de focus binnen de organisatie? Zijn de procedures en handboeken die ooit bedacht ten behoeve van de klant, inmiddels meer doel dan middel, of is het juist de sport de verwachtingen van klanten te overtreffen? En bestaat er ook nog zoiets als een gulden middenweg? Max Pas is er duidelijk in: NEE. Bepaal als bedrijf je focus, zet de randvoorwaarden uit en ga er vervolgens voor. Hoe dan ook.
 

Boeken?

Wilt u Max Pas boeken of informatie welke mogelijkheden er zijn?
T 06 14 37 41 41
E info@maxklantfocus.nl